Bezpieczne zakupy

Ekspresowa dostawa

zamówienie opłacone do 12:00 wysyłamy tego samego dnia

Produkty dostępne od ręki

1.      Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady uczestnictwa w programie Punktuj z USZATKOWO (zwanego dalej „Programem”) organizowanym i zarządzanym przez Beatę Młotek prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą USZATKOWO Beata Młotek z siedzibą w Toruniu, za pośrednictwem sklepu internetowego uszatkowo.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”).

§ 1 Definicje

1.      Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

2.      Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Uczestnikowi przez Organizatora, za pośrednictwem Dostawcy, Nagrody określonej przez Uczestnika. Wedle woli Uczestnika, może on albo ponieść koszt Dostawy, albo złożyć kolejne zamówienie w Sklepie Internetowym i wówczas Nagroda zostanie dostarczona wraz z Towarem, będącym przedmiotem tego zamówienia, bez ponoszenia przez Uczestnika dodatkowych kosztów dostarczenia Nagrody. Nagrody w postaci Treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, dostarczane są do Uczestnika za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przez Uczestnika podczas dokonywania wymiany Punktów lub udostępniane są do pobrania w Koncie Klienta.

3.      Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Organizator w zakresie dokonywania Dostawy Nagród:

a)      firmę kurierską;

b)     InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadcząca usługi Dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (Paczkomat).

4.      Formularz zgłoszeniowy - formularz udostępniony przez Organizatora w ramach Konta Klienta, którego wypełnienie oraz odesłanie do Organizatora, stanowi jeden z warunków zostania Uczestnikiem Programu.

5.      Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.

6.      Konto Klienta – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Organizatora, po dokonaniu Rejestracji przez Klienta.

7.      Organizator (Sprzedawca) - oznacza Beatę Młotek prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą USZATKOWO Beata Młotek z siedzibą w Toruniu (87-100), ul. mjr. Ludwika Idzikowskiego 27A, NIP:5562646773, REGON: 341035402, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii; e-mail: sklep@uszatkowo.pl, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.

Numer BDO - 000541052.

8.      Punkty – punkty przyznawane przez Organizatora według zasad określonych w niniejszym Regulaminie, naliczane na Koncie Klienta.

9.      Nagrody – oznacza nagrody rzeczowe, które mogą zostać wydane Uczestnikowi w zamian za Punkty zgromadzone w trakcie Programu na Koncie Uczestnika, zgodnie z zasadami niniejszego Regulaminu.

10.   Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Programu Punktuj z USZATKOWO.

11.   Regulamin Sklepu Internetowego - regulamin sprzedaży oraz świadczenia usług drogą elektroniczną (w tym opisujący zasady Rejestracji), dostępny na stronie Sklepu Internetowego: uszatkowo.pl.

12.   Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie Sklepu Internetowego, niezbędną do założenia przez Klienta Konta Klienta.

13.   Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Organizator prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie uszatkowo.pl. W ramach Strony Internetowej Sklepu istnieje możliwość dokonania zakupu i zawarcia Umowy sprzedaży ze Sprzedawcą.

14.   Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.

15.   Treść cyfrowa - oznacza dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.

16.   Uczestnik – oznacza Klienta z którym zawarta została umowa uczestnictwa w Programie. Uczestnikiem w Programie może być jedynie konsument w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, za którego uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

17.   Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego, między Klientem a Sprzedawcą.

 

§ 2 Zasady uczestnictwa w Programie

1.      Program opiera się na zasadach sprzedaży premiowej, w ramach której za nabycie Towarów ze Sklepu Internetowego, do Konta Klienta będącego Uczestnikiem Programu, przypisane zostaną Punkty (na zasadach określonych w dalszej części Regulaminu), które Uczestnik będzie mógł wymienić na Nagrody, wskazane na Stronie Internetowej Sklepu.

2.      Uczestnictwo w Programie może odbywać się wyłącznie na warunkach określonych w Regulaminie.

3.      Warunkiem uczestnictwa w Programie jest posiadanie przez Klienta aktywnego Konta Klienta.

4.      Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Organizator:

a)      połączenie z siecią Internet i aktywne konto poczty elektronicznej (email);

b)     minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu Internetowego to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszej, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.

5.      Każdorazowo na Stronie Internetowej Sklepu, zawarte są informacje o funkcjonalności i interoperacyjności danej Treści cyfrowej. W szczególności w celu korzystania z Treści cyfrowych dostarczonych przez Sprzedawcę, Klient powinien posiadać sprzęt spełniający wymagania wskazane każdorazowo na Stronie Internetowej Sklepu.

6.      Uczestnikiem Programu może zostać osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zawierająca Umowę sprzedaży oraz dokonująca wymiany Punktów na Nagrody bez związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

7.      Klient chcąc przystąpić do Programu powinien spełnić łącznie następujące warunki:

a)      wypełnić Formularz zgłoszeniowy, zamieszczony w ramach Konta Klienta, poprzez podanie następujących danych:

a.      imię i nazwisko;

b.      adres (kod pocztowy, miasto, ulica);

c.      adres e-mail.

b)     zapoznać się i potwierdzić fakt zapoznania się z treścią Regulaminu, oznaczając odpowiednie pola w Formularzu zgłoszeniowym;

c)      przesłać wypełniony Formularz zgłoszeniowy drogą elektroniczną do Organizatora poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w Formularzu zgłoszeniowym.

8.      Po przesłaniu wypełnionego Formularza zgłoszeniowego, Klient otrzymuje w terminie nie dłuższym niż 24 godziny, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu zgłoszeniowym potwierdzenie przystąpienia do Programu od Organizatora. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa uczestnictwa w Programie.

 

§ 3 Zasady naliczania Punktów

1.      Uczestnikowi, który po zalogowaniu się na Konto Klienta zawarł Umowę sprzedaży Towaru w Sklepie Internetowym, zostaną naliczone Punkty na Koncie Klienta. Punkty nie są naliczane wstecz, to jest, za zakupy dokonane przez Klienta w Sklepie Internetowym przed zawarciem umowy uczestnictwa w Programie.

2.      Punkty, jakie otrzymuje Uczestnik, obliczane są w następujący sposób: wartość zamówienia brutto przemnaża się przez 0,25 a następnie tak uzyskaną wartość, zaokrągla się do pełnego Punktu, w ten sposób, że:

a)      końcówki kwot wynoszące mniej niż 50 groszy pomija się;

b)     końcówki kwot wynoszące 50 groszy i więcej, zaokrągla się w górę do liczby całkowitej.

Na Stronie Internetowej Sklepu, w karcie każdego Towaru podana jest informacja o tym, ile Punktów Uczestnik uzyska za jego zakup, zgodnie z powyżej opisanymi zasadami.

3.      Punkty zostaną naliczone z chwilą zaksięgowania przez Organizatora płatności za zakup, o którym mowa w ust. 1 powyżej.

4.      Uczestnik ma dostęp do informacji o liczbie zgromadzonych Punktów po zalogowaniu się na swoje Konto Klienta.

5.      Punkty są ważne bezterminowo.

6.      Punkty nie podlegają wymianie na środki pieniężne.

 

§ 4 Zasady wymiany Punktów

1.      Organizator oznacza w Sklepie Internetowym Nagrody, które mogą być przedmiotem wymiany za Punkty, ilość Punktów, których posiadanie przez Uczestnika jest konieczne, aby dokonać wymiany oraz koszt Dostawy, do którego uiszczenia zobowiązany jest Uczestnik (w odniesieniu do Nagród, co do których dostarczane są one za pośrednictwem Dostawcy).

2.      Uczestnik może zamieniać zebrane na Koncie Klienta Punkty na Nagrody przez złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu.

3.      W celu dokonania wymiany Punktów na Nagrodę, Uczestnik powinien zalogować się na swoje Konto Klienta.

4.      Po zalogowaniu, Uczestnik dokonuje wymiany wybierając Nagrodę, której wartość jest wyrażona w Punktach, przez wybór znajdującego się na Stronie Internetowej Sklepu pod daną Nagrodą polecenia „ODBIERZ NAGRODĘ”, a następnie wskazuje w Koszyku formę Dostawy oraz płatności za Dostawę (w odniesieniu do Nagród dostarczanych za pośrednictwem Dostawcy, co każdorazowo wynika z informacji zamieszczonych na Stronie Internetowej Sklepu), a następnie wysyła formularz zamówienia do Organizatora poprzez wybór przycisku: "Zamawiam i płacę". Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Organizatora podawana jest łączna wartość wybranych Nagród wyrażona w Punktach, jak również koszty Dostawy określone w złotych polskich.

5.      Uczestnik może wybrać następujące formy płatności za Dostawę Nagród, stanowiących przedmiot wymiany:

a)      przelew bankowy na rachunek bankowy Organizatora (w tym przypadku realizacja wymiany rozpoczęta zostanie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Organizatora);

b)     karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl, obsługiwany przez firmę PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja wymiany rozpoczęta zostanie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Organizatora);

c)      karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności Paynow, obsługiwany przez firmę mBank S.A. z siedzibą w Warszawie (w tym przypadku realizacja wymiany rozpoczęta zostanie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Organizatora).

6.      Uczestnik powinien dokonać płatności za Dostawę Nagrody w terminie 7 Dni roboczych.

7.      Po dokonaniu wymiany liczba Punktów zebranych na Koncie Klienta zostanie pomniejszona o liczbę Punktów, która była przedmiotem wymiany.

8.      Zamówione Nagrody są dostarczane do Uczestnika na adres wskazany w formularzu zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Nagrody w postaci Treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, dostarczane są do Uczestnika za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przez Uczestnika podczas dokonywania wymiany Punktów lub udostępniane są do pobrania w Koncie Klienta. Szczegółowe zasady wykorzystania dostarczonych Treści cyfrowych zawarte są na Stronie Internetowej Sklepu (w karcie danej Nagrody - Treści cyfrowej).

9.      Organizator jest zobowiązany dostarczyć Nagrodę będącą przedmiotem wymiany bez wad.

10.   Organizator zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji wymiany.

11.   Termin Dostawy i realizacji wymiany wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §4 ust. 5 Regulaminu.

12.   Uczestnik nie może domagać się wypłaty równowartości Nagrody w gotówce.

13.   Po dokonaniu wymiany, Organizator potwierdza Uczestnikowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Uczestnika.

 

§ 5 Reklamacje

1.      Uczestnik może zgłosić Organizatorowi reklamacje w związku z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Organizatora oraz uczestnictwem w Programie. Reklamacja może być złożona przykładowo w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Organizatora. W zgłoszeniu reklamacyjnym Uczestnik winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Organizator niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Uczestnika, podany w zgłoszeniu reklamacji.

2.      Zasady korzystania przez Uczestnika z uprawnień z tytułu rękojmi, zawarte są w § 7 Regulaminu Sklepu Internetowego.

3.      Organizator nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

 

§ 6 Odstąpienie od Umowy zawartej na odległość

1.      Zasady korzystania przez konsumenta z uprawnienia do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zawarte są w § 8 Regulaminu Sklepu Internetowego.

2.      W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Uczestnika, traci on Punkty w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży, od której odstępuje - z związku z tym, że taka umowa uznawana jest wówczas za niezawartą.

 

§ 7 Dane osobowe

1.      Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Kontakt z Organizatorem możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@uszatkowo.pl.

2.      Dane osobowe zbierane przez Organizatora są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.

3.      Dane osobowe będą zbierane przez Organizatora w celu:

a) realizacji umowy uczestnictwa w Programie Punktuj z USZATKOWO Podstawa prawna: przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą – niezbędność do wykonania umowy uczestnictwa w Programie Punktuj z USZATKOWO (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

b) ochrony przed roszczeniami i rozpatrywania reklamacji. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust.1 lit. f RODO), polegających na obronie przed roszczeniami oraz rozpatrywaniu reklamacji.

4.      W celu zawarcia umowy uczestnictwa w Programie Punktuj z USZATKOWO, Uczestnik podaje:

a)      imię i nazwisko;

b)     adres (kod pocztowy, miasto, ulica);

c)      adres e-mail.

5.      Podanie przez Uczestnika powyższych danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu zawarcia i realizacji umowy uczestnictwa w Programie.

6.      Dane osobowe Uczestników przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Organizator przy prowadzeniu Programu. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Organizatora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy). a) Podmioty przetwarzające. Organizator korzysta z dostawców, którzy przetwarzają dane osobowe wyłącznie na polecenie Organizatora. Należą do nich m.in. dostawcy świadczący usługę hostingu, usługi księgowe, dostarczający systemy do marketingu, systemy do analizy ruchu, systemy do analizy skuteczności kampanii marketingowych; b) Administratorzy. Organizator korzysta z dostawców, którzy nie działają wyłącznie na polecenie i sami ustalają cele i sposoby wykorzystania danych osobowych Uczestników. Świadczą oni usługi płatności elektronicznych oraz bankowe.

7.      Lokalizacja. Dostawcy usług mają siedziby w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

8.      Dane osobowe Uczestników przetwarzane są przez Organizatora tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.

9.      W przypadku dokonania wymiany Punktów na Nagrody w Sklepie Internetowym, dane osobowe mogą być przekazywane, w zależności od wyboru Uczestnika, następującym podmiotom w celu dostarczenia Nagród:

a)      firmie kurierskiej;

b)     firmie InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadczącej usługi Dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (paczkomaty).

10.   W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system przelewy24.pl, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

11.   W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system Paynow jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce mBank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-950 Warszawa, ul. Senatorska 18), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000025237.

12.   Uczestnikom przysługuje prawo do żądania od Organizatora dostępu do danych osobowych, prawo do sprostowania danych osobowych, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

13.   Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych Uczestników do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

14.   Zasady przetwarzania danych osobowych Uczestników w zakresie zawierania i wykonywania Umów sprzedaży oraz świadczenia usług nieodpłatnych, zawarte są w Polityce Prywatności, zamieszczonej na Stronie Internetowej Sklepu.

 

§ 8 Rozwiązanie umowy

1.      Każda ze Stron może rozwiązać umowę uczestnictwa w Programie w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.

2.      Rozwiązanie umowy uczestnictwa w Programie następuje ze skutkiem natychmiastowym, z zastrzeżeniem §8 ust. 8.

3.      Rozwiązanie umowy uczestnictwa w Programie skutkuje utratą zebranych przez Uczestnika Punktów i brakiem możliwości wymiany Punktów na Nagrody.

4.      Uczestnik rozwiązuje umowę uczestnictwa w Programie z Organizatorem poprzez wysłanie Organizatorowi zgłoszenia rozwiązania umowy na adres poczty elektronicznej Organizatora: sklep@uszatkowo.pl, umożliwiającego zapoznanie się Organizatorowi z oświadczeniem woli Uczestnika.

5.      Organizator rozwiązuje z Uczestnikiem umowę uczestnictwa w Programie poprzez wysłanie do Uczestnika stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika w Formularzu zgłoszeniowym.

6.      Rozwiązanie umowy uczestnictwa w Programie nie wpływa na żadne Umowy sprzedaży zawarte przed dniem rozwiązania umowy uczestnictwa w Programie.

7.      Rozwiązanie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną w przedmiocie prowadzenia Konta Klienta, jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy uczestnictwa w Programie.

8.      W przypadku rozwiązania umowy uczestnictwa w Programie przez Organizatora, rozwiązanie umowy następuje z 30 - dniowym okresem wypowiedzenia. W tym okresie, Uczestnik uczestniczy w Programie na zasadach dotychczasowych.

 

§ 9 Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu

1.      Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.

2.      Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 Dni roboczych od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu oraz poinformowania Uczestnika o zmianie, w sposób opisany poniżej. Sprzedawca poinformuje Uczestnika na 7 Dni roboczych przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu oraz zestawienie zmian Regulaminu. W razie, gdy Uczestnik nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Organizatora, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami §8 Regulaminu.

3.      W przypadku powstania sporu na gruncie niniejszego Regulaminu, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

4.      Umowy z Organizatorem zawierane są w języku polskim.

5.      Regulamin wchodzi w życie z dniem 24.09.2022 r.

Produkt został dodany do listy życzeń
Produkt został dodany do porównania
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.